Med karanteno mi je klicni center pomagal naročiti vrtno garnituro

Še dobro, da je človek izumil klicni center, kamor lahko pokličeš za pomoč pri nakupu. Ker so vse fizične trgovine zaprte, sem se odločila, da bom vrtno garnituro kupila kar preko spleta. V končni fazi, če bi bilo, karkoli narobe jo lahko v nekem času brez težav vrnem. 

Želela sem sicer počakati, da se trgovine odprejo, ampak glede na to, da to lahko že kar nekaj časa traja, si enostavno ne upam več čakati. Vreme je že zelo prijetno za posedanje zunaj in jaz prav nimam ničesar, kamor se lahko na vrtu usedem. Imam eno zelo neudobno klopco in to je vse. 

Imela sem sicer ogromno vprašanj, na katera mi je klicni center zelo lepo odgovoril. Predvsem mi je bil zelo dober podatek ta, da če mi garnitura ne bi bila všeč, če bi bila prevelika odstopanja od fotografij na spletu, lahko garnituro vrnem v roku trideset dni. Odlično. Potem me je zanimalo, ali skupaj z garnituro pridejo tudi blazine, ki so na fotografiji, saj ni bilo tega nikjer v opisu. Tudi za to mi je klicni center zelo pomagal in mi sporočil, da je vse že vključeno. Torej štiri delna garnitura, trosed, dvosed, stol, miza in blazine prejmem in ponudbe, ki jo gledam. Praktično vse, kar potrebujem, je še, da se moji doma strinjajo z izbiro in lahko potrdim naročilo.

Ko sem dobila pozitivno privolitev od vseh članov, sem ponovno kontaktirala klicni center, da mi pomagajo pri naročilu, da sama česa ne zafrknem. Po približno desetih minutah je bilo naročilo uspešno kreirano in prejela sem potrdilo na elektronski naslov. Dogovorila sem se še, da preverijo točen datum dostave, da si lahko planiram dan, ko bom to urejala. In res me je čez dobro uro kontaktiral klicni center, ter mi sporočil točen datum dostave, ki bo točno čez en teden.

Dodaj odgovor